piątek, 18 marca 2016

Opowiadanie 26 ,, U nas będzie ci dobrze "

Cześć na wstępie chciałybyśmy przeprosić za tak długa nieobecność , ale rozumiecie szkoła.
10 komentarzy i lecimy z następnym :)



*Piotrek
Szukałem już ją chyba wszędzie , obdzwoniłem wszystkich znajomych i nic
Martwiłem się o nią bo zaczynało padać i robić się zimno. Ok. godziny 22:00 rozległ się dzwonek do drzwi . To była Martyna
-Kochanie gdzie ty byłaś martwiłem się o ciebie wszyscy cię szukają - powiedziałem z jak największą troską w głosie
-A jak myślisz byłam u Kingi.
Znowu zamknęła się w sobie  poszłam ją pocieszyć
-Bo wiesz ja się zastanowiłem i podjąłem decyzję
- No mów rzesz w końcu - odpowiedziała nieco zniecierpliwiona
-Zgadzam się - odpowiedziałem z wielkim uśmiechem

*Martyna
Nie wierzyłam własnym uszom to był drugi najszczęśliwszy dzień w moim życiu
-Możemy pojechać jej to powiedzieć PROSZĘ
-Zgoda ale dopiero jutro teraz chodź się ogrzej
-Dobrze kocham cię - odpowiedziałam wtulając się w Piotrka

*Nazajutrz
* Piotrek
Wszedłem z Martyną do domu dziecka ale mi przypadło załatwianie formalności
Narazie mieliśmy zostać rodziną tymczasową ale jak widać Martynie narazie to wystarczyło
*Martyna
Weszłam do pokoju w którym samotnie siedziała Kinga
-Cześć Kinia mam propozycję dla ciebie - odpowiedziałam lekko zestresowana
-Tak ??? - odpowiedziała ocierając łzy Kinga
- Co ty na to żebyś poszła że mną i z wujkiem Piotrkiem do domu
- Ale nie będę z nim sama ?
- Nie pojdzjemy do takiej miłej pani i powoli będziesz się przyzwyczajać zgoda ?
-Zgoda ! - krzyknęła radośnie
*2 godziny później
*Narrator
W domu Martyna i Piotrek pokazali Kindze pokój i resztę domu a następnie zaprosili znajomych z ich dziećmi żeby zapoznali się z małą
Gdy tak rozmawiali Martyna powiedziała do Piotrka
-Zobacz kochanie jak  ślicznie się bawi jakby o wszystkim zapomniała
-Widzę widzę a ja byłem tak głupi że nie chciałem się zgodzić
-No widzisz bo ja zawsze mam rację - uśmiechnęła się
Wszyscy dobrze się bawili a nazajutrz mieli iść wybrać szkołę do której ma chodzić Kinga

12 komentarzy:

Unknown pisze...

Fajna,lekka część. Czekam na kolejne. ☺

Anonimowy pisze...

Fajne opowiadanie ale nie podobają mi się dwie rzeczy. 1. Stawiasz warunki co do nowego opowiadania a 2. Ciągle te warunki są większe. Jak juz musisz to pozostań przy tych 5 komętarzach. Wydaje mi się że jeżeli twoją pasją jest pisanie to powinnaś tworzyć chociażby dla jednej osoby nawet jeśli ta osoba jest z twojej rodziny
//pchelka

Anonimowy pisze...

Extra czekam na next :)

Anonimowy pisze...

Super :-)

Anonimowy pisze...

Mega ;-) :-) czekam na nex

Anonimowy pisze...

Super

Anonimowy pisze...

czekam na next

Anonimowy pisze...

Superaśne

Anonimowy pisze...

Super :-) :)))

Anonimowy pisze...

:-*

Anonimowy pisze...

http://nasygnalenowahistoria.blogspot.com/
zapraszam do mnie

Anonimowy pisze...

Superowe! Czekam na następne.