sobota, 27 lutego 2016

Opowiadanie 22 ,,Wyjątkowy dzień'"


Hej!
Przepraszam za długi brak opowiadania ale miałam spore problemy zdrowotne
Dlatego!!
To opowiadanie nie napisałam ja
Tylko Asia
Ona razem ze mną będzie prowadzić tego oto bloga
Opowiadanie będziemy pisać wspólnie
I Jeszcze jeden bardzo WAŻNY szczegół
Umówimy się tak że jeżeli pod tym opowiadaniem będzie 5 komentarzy w czwartek
pojawi się nowe opowiadanie
A teraz nie przedłużam tylko życzę miłego czytania :)

Dzień wyjazdu
*Martyna
Tak się cieszę że to już dzisiaj
 Może to dziwne ale jeszcze nigdy nie byłam w górach
- Gotowa !! - krzyknął Piotrek
- Tak lepiej już chodźmy
Wyjechaliśmy
Droga zajęła nam ponad 4 godziny ale było warto
Kiedy zobaczyłam nasz hotel byłam w siódmym niebie
- Kochanie to naprawdę tu ? - zapytałam z niedowierzaniem
-Tak a dziś czeka na ciebie jeszcze jedna niespodzianka
* Piotrek
Dałem jej karnet do spa a sam poszedłem do pokoju rozpakować rzeczy
Ten wieczór musi być naprawdę wyjątkowy
Z zamyśleń wyrwało mnie pukanie
To była Martyna wyglądała na bardzo zadowoloną
- I jak kochanie ?
- Rewelacyjnie jeszcze nigdy nie byłam tak odprężona
- To dobrze
Po spa poszliśmy na stok
Uczyłem Martynkę jeździć na nartach
-Piotruś boje się - powiedziała Martyna śmiejąc się
-Oj skarbie będzie dobrze
Po kilku upadkach Martyna już śmigała po stoku

* Godzinę później
Byliśmy już w restauracji
Martyna ubrała piękną błękitną sukienkę
Zrobiła mocny makijaż a włosy lekko podkręciła
Ja za to ubrałem garnitur
Nigdy nie lubiłem w nim chodzić no ale dziś był wyjątkowy dzień
Byłem bardzo zestresowany
W końcu zebrałem się na odwagę i uklęknąłem
- Kochanie - zacząłem niepewnie a mina Martyny mówiła sama za siebie -
 Czy ze chcesz zostać moją żoną?
Serce waliło mi jak oszalałe a oczy wszystkich gości były zwrócone na nas
W końcu Martyna otworzyła usta mówiąc ....

6 komentarzy:

Unknown pisze...

Coraz ciekawiej powiem wam moje drogie oby tak dalej

Anonimowy pisze...

Piszecie bardzo ciekawe opowiadania 😉 z chęcią je czytam 😊 pozdrawiam 😍

Anonimowy pisze...

Piękne opowiadanie Oby tak dalej

Anonimowy pisze...

Cudowne

Anonimowy pisze...

Super

Anonimowy pisze...

Suuuuuper tylko szkoda ze takie krótkie;) Pozdrawiam,MiłaW.