wtorek, 29 grudnia 2015

Opowiadanie 1 ,,Nowe Życie "

Cześć!!!

A Więc Dziś Jest Pierwsze Opowiadanie 

*Martyna 

Mój Tata Myśli Że Nie Dam Sobie Rady Sama W Dużym Mieście Ale Ja Mu Się Postawie W Końcu  Skończyłam Studia Mogę Wyjechać Poszukam Pracy Może Lekarz,Ratownik Medyczny Coś W Tym Stylu. Tak Właśnie Wyjadę 

*Dwa Tygodnie Później 

Nareszcie W Swoim Mieszkaniu Sama Bez Ojca Odpoczne Dziś A Jutro Poszukam Pracy.

*Następny Dzień 

Mmm Widzę Że Poszukują Na Praktyki Jako Ratownik Medyczny Może Spróbuje Trochę Adrenaliny W Moim Życiu Nie Zaszkodzi  A Teraz Zadzwonię Do Emilki Mojej Koleżanki Ona Mieszka Tu Niedaleko

-Cześć Emilka 

-Cześć Martynka

-Dawno Się Widzieliśmy

-No Kupe Lat A Co Tam Chciałaś 

-Bo Niedawno Przeprowadziłam Się Dwie Ulice Od Ciebie           Może Wybierzemy Się na Kawe i Ciacho 

-To Bardzo Dobry Pomysł 

*W Kawiarni 

-Ej Widzisz Tych Dwóch Chłopaków Ten W Kręconych Włosach Cały Czas Się Na Ciebie Gapi Może Się Zakochał  

-Nie Sądzę! Może i Ładny (Pomyślałam Sobie) Dobra Emilka Będę Spadała Bo Jutro Mam Praktyki 

-To Papa 

-Pa

Martyna Postanowiła Jeszcze Iść Przejść Się Do Parku  

Gdy Szła Aleją Miłości Zaczął Padać Deszcz

Załóważyła Wtedy Że Szedł Za Nią Ten Chłopak Którgo Widziała W Kawiarni 

Zaczęła Biec w Stronę Domu 

Myślę Ze Pierwsze Opowiadanie Wam Się Podobało :) 

Następne Będzie W Czwartek :)

3 komentarze:

Ewa pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
Ewa pisze...

Ciekawie się zapowiada :)

Anonimowy pisze...

Fajnie się prezentuje